دهستان منجیل آباد - رباط کریم

دهستان منجیل آباد - رباط کریم


وطن و عشق من فقط روستای منجیل آباد

منجیل آباد به نظر من  یکی از بهترین و صمیمانه ترین و پیشرفته ترین روستا هاست.

منجیل آباد رباط کریم تهران در راه آبادانی وسیع و پیشرفته شدن.

زنده  و پاینده باد منجیل آباد

منجیل آباد رباط کریم

منجیل آباد یکی از روستاهایی است که شهیدان زیادی در راه الله و اسلام و ایران داده است. روح شهیدان منجیل آبادی شاد و یادشان گرامی باد.

منجیل آبادی ها موفق و پیروز

هر روز شادتر و پیروز تر از دیروز

خداوند نگهدارتان ای مردمان منجیل آباد.

منجیل آباد



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت16:28---18 دی 1391
سلام دستتون درد نکنه. شما که کار به این جالبی کردید و این وبلاگ زیبا رو درباره منجیل آباد همیشه آباد به راه انداختید خوب خودتونو معرفی هم میکردید دیگه!!! پاسخ:سلام آقا علی ممنون نظر دادین. من پسر جوان هستم و اسم من هم حسین است.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: منجیل آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , manjilabad-robatkarim.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com